Odpowiedzi

2010-01-06T19:03:16+01:00
10l = 100 % roztwór
10l+x= 10% roztwór soku
100-10=90l wody

Odp. Należy dolać 90 l wody.
1 1 1
2010-01-06T19:05:24+01:00
10=100/10
do 10 L soku nalezy dolać 100L wody
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:07:12+01:00
10-procentowy roztwór soku, czyli, że w roztworze znajduje się 10% soku.
To znaczy, że do 10l soku trzeba rozcieńczyć w 90l wody. Będziemy mieli 100l, z czego 10l to sok, czyli 10%