Na zajęcia sportowe marek przeznacza5i jedna trzecia godziny w tygodniu.w nowym roku postanowił podniesc swoja sprawnośc fizyczną i przedłużyc czas na sport o1godzinę i 20 minut tygodniowo. ile godzin w tygodniu marek przeznaczy na zajacia sportowe?

2

Odpowiedzi

2010-01-06T19:07:18+01:00
Najtrudniejszą rzeczą w tym zadaniu jest zamiana 5⅓ na minuty.
A więc 5⅓ godziny to 5h i 20minut.

Dodajemy te dwie wartości do siebie

5h 20min + 1h 20 min = 6h 40 min

Odp. Marek na zajecia sportowe przeznaczy 6h 40min


Liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:07:54+01:00
5 i jedna trzecia godziny to 5 godz. i 20 min

postanowił dołożyć do tego 1 godz. i 20 min.

czyli:

5,20 + 1,20 = 6,40

Odpowiedz: Marek przeznacza na sport tygodniowo 6 godzin i 40 minut


Uwazam ze powinienem dostac najlepsza ocene