Do podanego opisu podaj nazwę ciała niebieskiego i przykład:
a) świecą światłem odbitym , krążą wokół słońca
b) krążą wokół planet
c) sporadycznie pojawiają sie w Układzie Słonecznym , posiadają warkocz
d) świecą własnym światłem

2

Odpowiedzi

2010-01-06T19:08:16+01:00
1. księżyc
2. gwiazdy ale nie jestem pewna
3. komety
4. słońce lub gwiazdy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:22:13+01:00
A) Planety (Ziemia , Jowisz)
b)Satelity (sztuczne lub naturalne np. Księżyc)
c)Komety
d)Gwiazdy (Słońce , Gwiazda Polarna)