Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T19:12:03+01:00
Dramat modernistyczny

Dramat naturalistyczny –
Dramat symboliczny –
Dramat ekspresjonistyczny –
dramat romantyczny
dramat naturalistyczny
dramat obyczajowy
dramat szekspirowski
i inne
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:18:58+01:00
-Zemsta
-Dziady
-Balladyna
-Kordian
-Antygona
-Romeo i Julia
-Nie-boska komedia
-Dziwny krawiec
-Teatrzyk " Zielona Gęś "
-Skąpiec
12 3 12