Odpowiedzi

2010-01-06T19:13:13+01:00
18 km - 135 min
x km - 90 min

135x = 1620/35
x = 12 km

Odp: W tych samych warunkach w ciągu 1,5 h statek przepłynie 12 km.
3 5 3
2010-01-06T19:15:14+01:00
2h i15min=2,25h

18km-2,25h
x-1,5h

2,25x=27 /:2,25
x=12 km
Statek przepłynie 12km
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:37:39+01:00
12h15min to 135 min
135 min to 18 km

18 km /135=0,133... km - tyle przejechał w ciągu minuty

1,5h to 90 min

0,1333..*90=11,97km =12 km

W ciągu 1,5h przejechał 11,97 km, ok 12 km
3 4 3