Pan Jurek przebywa w pracy około 220 dni w roku.Z domu pana Jurka do miejsca pracy jest 5 km. Pan Jurek dojeżdża do pracy już 15 lat. Nie wykonując żadnych działań pisemnych,oblicz,ile kilometrów pokonał pan Jurek w drodze do pracy i z powrotem.

3

Odpowiedzi

  • Rydz
  • Rozwiązujący
2009-09-21T16:52:44+02:00
W drodze z domu do pracy pan Jurek przez 15 lat pokonał 33000km
2009-09-21T16:53:01+02:00
15lat*220dni*10km(5km w jedną i 5 w drugą)=33300km
33300km tyle km pokonał pan jurek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T16:54:02+02:00