Odpowiedzi

2010-01-06T19:27:40+01:00
A²+b²=c²
64+36=100
więc: √100=10
OBw: 20+4+10+10=44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:29:10+01:00
A=4 cm
b=20 cm
h= 6 cm


(20-4):2=16:2=8 cm

6^2+8^2=x^2
36+64=x^2
x=10

Obw=2*10 cm+ 20 cm+4 cm=44 cm
1 5 1
2010-01-06T19:29:58+01:00
Proste :D dolna podstawa ma 20cm, górna ma 4cm. jezeli go narysujemy i pociagniemy wysokosc 6cm obliczamy pitagorasa. bok oznaczmy jako "a"
a wiec 6²+8²=a²
36+64=a²
100=a²
a=√100
a=10

obwód: 2*a + 20+4
20+20+4=44cm :D
1 1 1