Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:29:39+01:00
Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom, bądź naszą obroną, Niech go Bóg pogromić raczy, pokornie o to proszę. Wszechmogący wieczny Boże, spuść nam szeroką i głęboką miłość ku braciom i najmilszej Matce, Ojczyźnie mojej, bym jej i ludowi Twemu, swoich pożytków zapomniawszy, mógł służyć uczciwie.
Amen.
1 4 1
2010-01-06T21:46:48+01:00
PROSIMY CIĘ PANIE ZA PRZYCZYNĄ NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY,KRÓLOWEJ POLSKI,I WSTAWIENNICTWEM ŚWIĘTYCH PATRONÓW NASZYCH,OCHRANIAJ NASZĄ OJCZYZNĘ OD WSZELKICH PRZECIWNOŚCI I ZASŁANIAJ JĄ BEZPIECZNIE OD ZASADZEK NIEPRZYJACIELSKICH.PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN