Odpowiedzi

2010-01-06T19:30:00+01:00
Liczba pojedyńcza M.hrabia
D.hrabii
Chrabi

B.hrabię Miejscownik.hrabii narzednik.hrabią w.hrab
io
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:35:09+01:00
l.poj. gimnazjum l.mn.

M. gimnazjum M. gimnazja
D. gimnazjum D. gimnazjów
C. gimnazjum C. gimnazjom
B. gimnazjum B. gimnazja
N. gimnazjum N. gimnazjami
Msc. gimnazjum Msc. gimnazjach
W. gimnazjum ! W. gimnazja!

l.poj. hrabia l.mn.

M. hrabia M. hrabiowie
D. hrabiego D. hrabiów
C. hrabiemu C. hrabim
B. hrabiego B. hrabiów
N. hrabim N. hrabiami
Msc. hrabim Msc. hrabiach
W. hrabio! W. hrabiowie!
2 5 2