Odpowiedzi

2010-01-06T19:35:32+01:00
Jako chrześcijanin postępuje według 10 Przykazań Bożych , chodzę do kościoła , modlę się rano w południe i wieczorem , staram się nie popełniać grzechów , chodzę do spowiedzi św. .

Myślę ,że tak może być .
2010-01-06T19:36:09+01:00
* chodzę do kościoła,
* modlę się 2 razy dziennie,
* staram się mało grzeszyć,
* chodzę w szkole na lekcje religii,
* otwarcie wyznaję swoją wiarę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:56:26+01:00
W dobrym znaczeniu;
przsetrzegam przykazń Bożych i Kościelnych, staram sie nie popełniec grzechów, regularnie sie spowiadam, nie wstydze sie swojej wiary, jestem świadectwem wiary dla innych- wzorem do naśladowania, moja modlitwa jest głęboka i prawdziwa;)