Odpowiedzi

2010-01-06T19:36:02+01:00
Kochany przyjacielu!
„Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać”. Aby mieć przyjaciela trzeba go „oswoić”. Oczywiście „decyzja o oswojeniu niesie ryzyko łez”, ale bez niej nasze życie byłoby puste nieszczęśliwe.

Przyjacielu. Życzę Ci, abyś „oswoił” wielu dobrych i prawdziwych przyjaciół i dzięki temu był bardzo szczęśliwy.


Daj naj, bo piekna dedykacja. Z cytatami.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:42:03+01:00
Drogi przyjacielu !
Chciałbym zadedykować tą książke przyjacielowi , który zawsze wspierał mnie i był w najtrudniejszych
momentach mojego życia.
Dla tego,który umiał śmiać się i płakać razem ze mną ,nie oczekując niczego w zamian .
Myslę ,że spodoba Ci się ta książka , ponieważ tak jak główny bohater książki ,zawsze byłes przekonany ,że miłość i
przyjaźń jest najważniejsza w życiu! To Ty przekonałeś mnie ,że "najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" !
I dlatego tę własnie książke dedykuje Tobie -mojemu wiernemu i najlepszemu przyjacielowi!



mam nadzieje ze pomogłam :-) ;**
27 4 27
2010-01-06T19:56:29+01:00
Dla najdroższego przyjaciela, aby pamiętał, że przyjaźń jest jedną z ważniejszych wartości w życiu.
13 2 13