Odpowiedzi

2010-01-06T19:33:49+01:00
X- drugi bok
2*7+2x=24
2x=24-14
2x=10
x=5

Drugi bok ma 5cm. Obwód ma 24 cm, co zostało podane w zadaniu. ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:35:19+01:00
Obw = a+a+b+b

a=7cm
2a=14cm

24cm - 14 cm = 10 cm

10 cm / 2 = 5cm

b= 5cm

spr.

14cm + 10cm = 24cm
8 4 8
2010-01-06T19:36:22+01:00
Ob=24cm

2*7cm=14cm

24cm-14cm=10cm

10cm:2=5cm <--- długość drugiego boku prostokąta


po co mamy ci obliczac obwod, jak go juz podalas? :P chyba chodziło ci o obliczenie drugiego boku tego prostokata, nie myle sie? :))
1 5 1