STOPNIOWANIE PRZYMIOTNIKÓW I PRZYSŁÓWKÓW


WYŻSZYM STOPNIU NAJWYŻSZYM STOPNIU

lekko- .................... , .............................
dużo- .................... , .............................
wysoki- .................... , .............................
szeroki- .................... , .............................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:34:54+01:00
Lekko, lżej, najlżej
dużo, więcej, najwięcej
wysoki, wyższy, najwyższy
szeroki, szerszy, najszerszy
4 2 4
2010-01-06T19:36:06+01:00
Wyżej najwyżej ,szerzej,najszerzej berdziejlekko najbardziejlekko więcej najwięcej
2 4 2
2010-01-06T19:39:08+01:00