Odpowiedzi

2010-01-07T10:07:39+01:00
Drodzy Ludzie !!! 22.04.10r.

Dziś dzień ziemi,piszę do was w moim i inych drzew imieniu.
Proszę was abyście zaczeli sadzić drzewa i dbac o nie.
Drzewa dają nam tlen, który jest nam niezbędny do życia.
Jadno drzewo wytwarza tlen na czteroosobową rodzinę.
Myślę, że wiecie jak jesteśmy wam potrzebni.
Ja chciałam wam tylko o tym przypomnieć.
Liczę na was.

LIPA

4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T10:22:39+01:00
Drodzy Ludzie !!! 22.04.10r.
Las lipowy

Dziś dzień ziemi,piszę do was w moim i inych drzew imieniu.
Proszę was abyście zaczeli sadzić drzewa i dbac o nie bardziej niż robicie to w tej chwili.
Drzewa dają nam tlen, który jest nam niezbędny do życia.
Przypominam wam żebyście nie palili ognisk w lesie i nie krzyczeli gdy się w nim znajdujecie.Myślę że nie będziecie także nas krzywdzic strugając (pisząc) na naszej korze różne rzeczy.Liczę na was !!!

LIPA
5 4 5