Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:47:43+01:00
Wzywa nas do tego by jego słowa były dobrze rozumiane, byśmy żyli zgodnie z dekalogiem tak jak zostało objawione na górze Synaj. Byśmy nie zatracali słów które są zapisane jako te którymi powinniśmy się kierować w całym naszym życiu.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T19:51:55+01:00

Wzywa nas do życia zgodnie z przykazaniami Bożymi.I że w życiu powinliśmy kierować się rosądnie, i zyć przykazaniami Bożymi czyli z dekalogiem . ;))

Ja to tak rozumiem . Pozdrawiam . ;DD
3 5 3