Odpowiedzi

2010-01-06T19:47:42+01:00
Miłość jest istotnym uczuciem, gdyż to ona sprawia, że zaczynamy inaczej patrzeć na świat. Miłość to nie tylko pożądanie jakiejś osoby, ale również dbanie o nią i zapewnianie jej bezpieczeństwa. Kochać można nie tylko rodzinę, czy inna bliską nam osobą, lecz także ojczyznę, za która oddaje się życie. Właśnie to uczucie sprawia, że ludzie chcą żyć i są gotowi do zmian na lepsze. Ludzie, którzy nie są kochani, są samotni i czują sie niepotrzebni, także miłość jest ważna w życiu każdego z nas, bo ona sprawia, iż czujemy się ważni.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:59:22+01:00
Uważam, że miłość jest bardzo ważna w życiu, ponieważ gdy kochamy jesteśmy szczęśliwi. Miłość daje nam siłę i wiarę w lepszy czas gdy jesteśmy smutni lub coś nam się nie udaje. Osoba ukochana pomaga nam znosić trudności i wspiera nas w naszych przedsięwzięciach. Ważne jest aby darzyć miłością wszystkich ludzi i nie żyć egoistycznie, inaczej nikt by nikomu nie pomagał. Miłość pomaga nam przezwyciężać zło i zmusza do poświęceń. Jest wiele powodów dla których miłość jest ważna w życiu.

Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na naj;)
9 4 9