Proszę napiszcie mi szybko bo potrzebne na jutro!!!!


Korzystne zmiany dla człowieka ,jakie dokonały się dzięki rozwojowi żeglugi.......

I Dokończ zdaniami ok
Napiszcie chodziasz 5 przykładów ale w zdaniach PROSZEEEEE WAS!!!Dam NAJJJ

2

Odpowiedzi

2010-01-06T19:47:29+01:00
Żegluga-przemysł w Polsce nie zajmuje wiodącego miejsca na świecie,ale i w takim stanie jest bardzo potrzebny.Dzięki żegludze towary takie jak -owoce,różny sprzęt,ropa itd..szbcij trafiją do odbiorców.Nie tylko drogą lądową ,ale i drogą wodną.Dawniej kiedy jeszcze tabor kolejowy był słabo rozwinięty droga wodna i morska były dużo wykorzystywane.Duże przestrzenie
pokonywano w krótkim czasie.Pomimo rozwoju transportu ,przemysł żeglugowy jest bardzo potrzebny.Ma również popyt w turystyce,rybołustwie, i w pracach podwodnych.W OBECNYCH CZASACH ,NIE MOŻNA SOBIE WYOBRAZIĆ ŻYCIA BEZ TEGO PRZEMYSŁU.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:52:48+01:00
Dzięki rozwojowi żeglugi:
- w dawnych czasach był to najpopularniejszy środek lokomocji, a także handlu
- rekreacja( nowe sporty wodne)
-dzięki żegludze odkryto nowe lądy
-odkryto drogę morską do Indii
-uczono konstruowania(czyli wpływało na wiedzę i wyobraźnię), ponieważ żeby wypłynąć, trzeba było zrobić ten statek itp.