Miał ktoś kartkówkę z polaka na temat:
Teatr i dramat antyczny (budowa teatru,początki teatru,budowa tragedii greckiej,zasady obowiązujące w tragedii, fragmety Antygony Sofoklesa(WAŻNE), konflikt tragiczny... ???
Prosze szypko odpowiedzieć....
Klasa 1gim ksiązki::: "Słowa na Czasie" zresztą każda 1gim w polsce ma tą książke....
No i oczym ta kartkówka???

2

Odpowiedzi

2010-01-06T19:52:45+01:00
Konflikt tragiczny polega na zderzeniu dwóch racji, które zawsze są równorzędne. Kończy się obustronną porażką oraz walką człowieka skazanego na porażkę z losem (Król Edyp).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:59:38+01:00
Ja miałam!
Była budowa teatru antycznego (nazwać garderobę itp.)
na czym polega tragizm Antygony i Kreona.
Przedstawiciele tragedii i komedii. Na czym polegały Wielkie Dionizje.
O synu marnotrawnym. O bogach greckich. Co to porównanie homeryckie i o Iliadzie i Odysei.
I to tyle !
ps.: na stronie 73 masz test, w którym są ważne rzeczy, to może być w tym teście.
by: OleeŃkaa_;**