Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:56:57+01:00
Uwaga.!!!

Gimnazjum nr.8 w Warszawie zaprasza na przedstawienie p.t.: "Chcę z Tobą spędzić święta", który odbędzie się dn.24.12.2010r.
o godz. 13.00 w sali gimnastycznej budynku szkoły. Informujemy, że dochód z przedstawienia zostanie przekazany na świąteczne upominki dla dzieci z Domu Dziecka. Prosimy o przybycie wszystkich, którzy chcą odmienić los tych biednych dzieci.

G. w W.
2010-01-06T20:08:36+01:00
ZAPROSZENIE

Mamy zaszczyt zaprosić.... na uroczysty koncert charytatywny.
Zabawa odbędzie się o 20.00 na boisku sportowym przy ulicy Kośnego. Wystąpią m.in takie gwiazdy jak....
Dochód z imprezy będzie przeznaczony na pomoc dzieciom z domu dziecka tj. na zabawki. Na boisku będą rozstawione kosze na zabawki oraz na drobne datki. Liczymy na przybycie.

np. Rada Szkoły
PSP w ...



PROSZE O NAJ!!!!