Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T19:57:09+01:00
1. Jak zaczełaś zwoja kariere ?
2. Kto cie do tego namowil ?
3. Co sie podoba tobie najbardziej w tym co robisz?
4. Gdybyś mogla zmienic to co robisz na cos innego, np. na to o czym marzylas w dziecinstwie, zrobilabys to ?
5. Czy mialas problemy aby przyswoic sie z innymi gwiazdami ?
6. Czy uwazasz sie za gwiazde ?
7. Ile miałaś lat jak pierwszy raz sprubowalas

mysle ze pomoglam ;*
1 5 1
2010-01-06T19:57:10+01:00
Czy ma zamiar pani dalej występować w show biznesie?
Jak rozpoczęła się pani kariera w tej branży?
2010-01-06T19:58:02+01:00
Czy od młodości Pan/Pani wiedziała co chce w życiu robić?
Ile lat miała Pani/Pan gdy pierwszy raz zadebiutowała w telewizji?
Jakie było Pani/Pana marzenie gry była Pani dzieckiem?
Czy to co Pani robi sprawia Pani przyjemność?