Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T17:26:04+02:00
1. Jak nazywał się syn Abrahama i Sary?
odp.Izaak
2.Jakiego posłańca wysłał Bóg, aby powstrzymał Abrahama przed zabiciem syna?
odp. anioła
3.Bóg polecił Abrahamowi, by udał się z miasta Ur chaldejskiego do Kanaanu. Dlaczego Abraham posłuchał słów Pana Boga?
odp.bo bardzo kochał Boga i pragnął Mu służyć
4.Co to są sakramenty?
od. Sakramenty są to znaki widzialne niewidzialnej łaski ustanowione przez Chrystusa, powierzone Kościołowi.
5.Które sakramenty przyjmuje się tylko raz?
odp.Chrzest, bierzmowanie i kapłaństwo. Te sakramenty wyciskają na duszy niezatarte znamię (tzw. charakter sakramentalny).
2009-09-21T17:36:00+02:00
1.Co kojarzy ci się z Bogiem ?
1. z Bogiem kojarzy mi się modlitwa , msza św.
2. O czym Bóg najpierw pomyślał gdy tworzył świat.
2 Pomyślał o stworzeniu człowieka.
3. Dlaczego wierzymy w Boga.?
3. Ponieważ On nas stworzył , on dał nam dar życia i pokazał nam jak życ.
4Czy można wierzyc w Boga bez modlitwy , bez uczestnictwa w mszy św?.
4. Można lecz ta wiara wtedy nie jest aż taka szczera jak Bóg sobie marzył.
5. Co nam się kojarzy z Religią ?
5. Z Religią kojarzy nam się Bóg, katechetka, siostry zakonne, kapłani.
2009-09-21T18:00:06+02:00
JAK SIĘ NAZYWA NAUKA O KOŚCIELE W SZKOLE ? RELIGIA
JEDEN Z GRZECHÓW GŁÓWYCH PYCHA
SYN BOGA JEZUS
GDZIE MIESZKA BÓG NIEBO