Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T10:02:59+01:00
SKALE I TONACJE

-Skala n-stopniowa

Przykłady

(2, 2, 1, 2, 2, 2, 1) jońska durowa
(2, 1, 2, 2, 1, 2, 2) eolska molowa

Skala dwustopniowa reguluje,np. bass i treble
2010-01-09T14:22:15+01:00
Skale i tonacje
-Skala n-stopniowa
Przykłady
2, 2, 1, 2, 2, 2, 1 Jońska durowa
2, 1, 2, 2, 1, 2, 2 Eolska molowa
Skala dwustopniowa reguluje,np. bass i treble

Patrz na załacznik LadyPaula766
2010-01-09T14:23:04+01:00
(2, 2, 1, 2, 2, 2, 1) jońska durowa
(2, 1, 2, 2, 1, 2, 2) eolska molowa