Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T20:00:24+01:00
Na co czekasz ? popełnij to samobójstwo ! xDD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:00:49+01:00
Drogi Bartku!
Dowiedzialem sie, ze chcesz popełnić samobójstwo. Nie będę Cię do niczego namawiać. Mam Ci jednak to przekazania coś waznego, co byc moze wpłynie na Twoją decyzję.
Masz dopiero siedemnaście lat. Jaki masz cel w popełnieniu samobójstwa ? Pomysl, jak wiele stracisz. Jeszcze tylu rzeczy w życiu nie posmakowałeś. Nie prowadziłeś samochodu, nie poszedłeś na studia, ani nie byłes na wakacjach gdzię na krańcu świata - na jakiejś rajskiej wyspie czy w śród lodowych bloków na Grenlandii. Pomysl, jak duzy ból sprawisz swojej rodzinie, która Cię kocha. Nie wiem, czy potrafisz sobie wyobrazić, co poczułaby Twoja matka mając świadomość, ze jej syn nie zyje. To samo Twoi przyjaciele. Wiem jak to jest - czasem los naprawdę może nam nie sprzyjać, ale nie wolno sie poddawać. Jestem pewien, ze masz przed sobą jeszcze wiele radosnych chwil i niech ta myśl podtrzymuje Cię na duchu.
Mam nadzieję, ze jak najszybciej porzucisz ten pomysł. trzymam za Ciebie kcuki !
tutaj piszesz swoej imię ;)
5 4 5