Odpowiedzi

2010-01-06T20:01:07+01:00
Mark- znaczek
copy- kopiować
catch somebody cheating- złapać kogoś na zdradzie
fail on exam - oblać egzamin
make progress- robić postępy
play truant - udawać niedostępnego [chyba ;p]
2010-01-06T20:07:03+01:00
Mark - oznaczać
Copy - kopiować
catch somebody cheating - złapać kogoś oszukającego
fail on exam - doznać niepowodzenia na egzaminie
make progress - robią postepy
play truant - grać w myslach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:32:29+01:00
Mark- ocena
copy- kopiowac(albo od kogos np odpisywac)
catch somebody cheating- zlapac kogos na oszustwie
fail on exam- nie zdac testu
make progress- robic postępy
play truant- wagarować (tego nie jestem pewna na 100% reszty jestem ;))