Mam problem z dwoma zadaniami:
1.Usunąć niewymierność z mianownika:
pierwiastek z dwoch / 2 pierwiatek z dwoch -1
2.Jeśli długość prostokąta zwiększymy o 2cm i szerokość zwiększymy również o 2cm, to jego pole zwiększy sie o 20cm kwadratowych. Oblicz, o ile zwiększy się pole tego prostakata, jeśli jego długość i szerokość zwiększymy o 4cm

2

Odpowiedzi

2010-01-06T20:05:57+01:00
Zad. 1

√2/2√2-1 * 2√2+1/2√2+1= 5/8

Więcej nie umiem, mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. pozdrawiam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:09:32+01:00
Ten prostokąt ma wymiary 5x3
bo 5x3=15
5x7=35 c -powiększyło się o 20
7x9=63 a teraz powiększyło się o kolejne 43 więc w sumie o 53
Tak mi się wydaje :) mam nadziję na najlepszą :)