Odpowiedzi

2010-01-06T20:05:46+01:00
Hymn na rocznicę ogłoszenia Królestwa Polskiego z woli Naczelnego Wodza Wojsku Polskiemu do śpiewania podany

Boże coś Polskę...

Mazurek Dąbrowskiego

Warszawianka

Witaj, majowa jutrzenko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:10:35+01:00
* Boże, coś Polskę...

* Z dymem pożarów

* Warszawianka

* Pieśń narodową za pomyślność króla (pełny tytuł: Hymn na rocznicę ogłoszenia Królestwa Polskiego z woli Naczelnego Wodza Wojsku Polskiemu do śpiewania podany)

* Gdy naród do boju

* Marsz Sokołów

* Czerwony Sztandar

* Mazurek Dąbrowskiego

* Witaj, majowa jutrzenko
3 5 3