Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T17:26:13+02:00
Nadzieja prysła jak bańka mydlana
oznacza ‘zniknąć nagle’ Nadzieje spełzły na niczym --> oznacza, że oczekiwania, nadzieje, marzenia tej osoby nie spełniły się.
nadzieja spełzła na niczym marzenia i plany nie spełniły się
nie tracić nadziei ufać że będzie dobrze
rokować nadzieje ufać wierzyć w pomyślność
1 5 1
2009-09-21T17:27:43+02:00
Nadzieja prysła jak bańka mydlana - bańki mydlane pękają bardzo szybko, są bardzo wrażliwe i delikatne. To znaczy, że mieliśmy nadzieję, ale ona prysła w jednym momencie.
nadzieja spełzła na niczym - czyli mieliśmy nadzieję, ale nic nam z tego nie przyszło, nie udało się.
nie tracić nadziei - wierzyć w to, że nawet jeśli to nierealne, to może się wydarzyć. Trzeba mieć wiarę i wierzyć w swoje przekonania.
rokować nadzieje -zapewniać pomyślny rozwój, dobrą przyszłość.
1 1 1
2009-09-21T17:45:53+02:00
Nadzieja prysła jak bańka mydlana-oznacza ‘zniknąć nagle’.

Nadzieje spełzły na niczym -oznacza, że oczekiwania, nadzieje, marzenia tej osoby nie spełniły się.Marzenia i plany nie spełniły się.

Nie tracić nadziei -ufać że będzie dobrze.

Rokować nadzieje -ufać, wierzyć w pomyślność.