Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:09:48+01:00
PISANE CZYTANE
eins ajnc
zwei cwaj
drei draj
vier fija
fünf funf
sechs zeks
sieben ziiben
acht acht
neun nojn
zehn cejn
elf elf
zwölf cfulf
dreizehn drajcejn
vierzehn fircejn
fünfzehn funfcejn
sechzehn zekscejn
siebzehn zibcejn
achtzehn achcejn
neunzehn nojncejn
zwanzig cwanciś
1 5 1
2010-01-06T20:12:36+01:00
Eins - ainc
zwei - cwai
drei - draj
vier - fier
fünf - fynf
sechs - zeks
sieben - ziben
acht - acht
neun - nojn
zehn - cejn
elf - elf
zwölf - cwylf
dreizehn - drajcejn
vierzehn - fircejn
fünfzehn - fynfzejn
sechszehn - ześcejn
siebzehn - zibcejn
achzein - achcejn
neunzehn - nojncejn
zwanzig - cwanciś
1 5 1