Odpowiedzi

2010-01-06T20:22:06+01:00
1) w wyniku nie udzielenia pomocy, jeżeli nie oddycha prawdopodobnie umrze, jego stan może się pogorszyć
2)osoba która nie udzieliła pomocy moze być oskarżona i mieć sprawę w sądzie


mam nadzieję że pomogłem
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T23:00:52+01:00
A) Poszkodowany najczęściej ma jakieś obrażenie, mogą się one pogłębić dojść do stałych uszczerbków na zdrowiu, powikłania i w efekcie zgon.
B) Obowiązkiem każdego obywatela jest udzielenie I pomocy w zakresie jakim potrafi, nawet zawiadomienie policji czy pogotowia ratunkowego. Za nie udzielenie pomocy w zależności od skutków jakie to wywołało kara grzywny do pozbawienia wolności.
13 4 13