Proszę o pomoc nie wiem czy dobrze że na tej stronie nie robię to na żadną lekcje ale ma ktoś pomysł jak zrobić logo na blog o tematyce prawnej wiem ze głupie prośba ale potrzebuje daje dużo punktów więc proszę o dobre pomysły przy okazi wytłumaczone jak je zrobić

2

Odpowiedzi

2010-01-06T20:28:26+01:00
Możesz zrobić w WORDZIE duże koło np. o grubości linii 2cm, a w środku dać młotek taki jak ma sędzie możesz to skopiować z neta lub dać coś innego związanego z sądem a potem na blog
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:58:48+01:00
Mi się najbardziej Kojarzy z prawem takie pióro jak w dawnych bardzo czasach pisano z atramentu, białe zamaczane w atramencie. A najlepiej jak by blog o tematyce prawnej był koloru ciemno zielonego z beżem(barddzo mało tego beżu). O i miał greckie wzorki.
1 1 1