Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:30:36+01:00
A)
{2x-1/2y=3
{y-4x=-6

{y=-6+4x
{2x-1/2*(-6)+4x=3

{y=-6+4x
{2x+1=3

{y=-6+4x
{2x=2 |:2

{y=-6+4x
{x=1

{x=1
{y=-6+4

{x=1
{y=-2
6 1 6
2010-01-06T20:39:18+01:00
A) {2x-1/2y=3
y-4x=-6
{2x-1/2y=3 /*2
-4x+y= -6
{4x-y=6
-4x+y= -6
0=0

b) {6x+y=3
3x+1/2y=5 /*(-2)
{6x+y=3
-6x-y=-10
0=-7

c) c){ x-y=3 /*5
-5x+10y=-10
{5x-5y=15
-5x+10y=-10
5y=5 /:5
y=1
{x-y=3
y=1
{x-1=3
y=1
{x=3+1=4
y=1

d) {x-2y=-4
0,5x+y=2 /*2
{x-2y=-4
x+2y=4
2x=0 /;2
x=0
{x-2y=-4
x=0
{0-2y=-4
x=0
{-2y=-4-0 /:(-2)
x=0
{y=2
x=0


8 4 8