1.Napisz 5 potraw z literą CH.
2.Napisz 5 potraw z literą H.
Przyłożyć się bo jest dużo pkt!Daję naj OSOBIE KTÓRA NAPISZE JAKO PIERWSZA POPRAWNIE LUB PODA WIĘCEJ PRZYKŁADÓW.Wszystko jasne?To fajnie.:) Z góry dziękuję!BŁAGAM POMOCY!
-Wasza elfka pomocnicza-eguskowa.

3

Odpowiedzi

2010-01-06T20:38:00+01:00
Ch:
-schab
-grochówka
-orzechowiec
-scharma
-marchwiowa
H:
-sushi
-halibut

A wiecej na H nie wiem
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:44:34+01:00
Ch:
chłodnik staropolski
chłodnik
chrust
kruche ciasto
chleb na serwatce
grochowka

h:
hamburger
hekele (sledzie z jajkiem)
pizza margherita
ryba po podhalańsku
halibut
spaghetti
2 3 2
2010-01-06T22:01:58+01:00
CH:
chorizo
chrust
chomar
chamburger
H:
halibut
Hamburger
2 2 2