Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:34:58+01:00
Miłość jest to uczucie którym można darzyć inną osobę. Powinna być bezinteresowna. Miłość jest czymś dzięki czemu człowiek odnajduje sens swojego życia, czuje się spełniony.
1 5 1
2010-01-06T20:36:42+01:00
Miłość to dawanie siebie samego drugiej osobie, tak, że jakaś osoba może być pewna iż nigdy się na nas nie zawiedzie. Miłować, to znaczy wiedzieć o tym, co jest najgorsze w drugim człowieku i mimo to pragnąć go nadal całym sercem. Wiedzieć, że on czuje to samo. To jest poczucie bezpieczeństwa i mocy. Jeśli się to rozumie bogactwo miłości staje się niezniszczalne.