Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:41:17+01:00
W przypowieści o synu marnotrawnym jest narrator oraz morał na końcu paraboli
2 1 2
2010-01-06T20:43:20+01:00
Pewien ojciec miał dwóch synów. Jeden z nich odszedł z domu i roztrwonił cały majątek, który dostał. Zaznał biedy i postanowił wrócić do domu. Prosi ojca o przebaczenie. Ten cieszy się i przyjmuje go z otwartymi ramionami, choć syn zgrzeszył.
Bóg cieszy się z każdego nawróconego grzesznika. Daje szansę wszystkim błądzącym.
2 1 2