Odpowiedzi

2010-01-06T20:41:59+01:00
Cejn, cwancis, drajsiś, firciś, fynfziś, zechciś, sibciś, achtciś, nojnciś, hundert
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:46:20+01:00
10- zahne czytaj cejn
20-zwanzig czytaj cwancyś
30-drei&ig czytaj drajsyś
40-vierzig czytaj fyrcyś
50-funfzig czytaj fynfcyś
60-sechzig czytaj zechcyś
70-siebzig czytaj zibcyś
80-achtzig czytaj achcyś
90-neunzig czytaj nojncyś
100- ein hundert czytaj ajn hundert

Myślę, że pomogłam
13 4 13