Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:52:54+01:00
Opisz budowe atomów:
a)C=6 protonów , 6 neutronów , 6 elektronów
dwie powłoki:
*K - 2 elektrony
L - 4 elektrony
b)Cl=17 protonów , 18 neutronów , 17 elektronów
3 powłoki:
*K - 2 elektrony
L - 8 elektronów
M - 7 elektronów
c)Fe=26 protonów , 40 neutronów , 26 elektronów
4 powłoki:
*K - 2 elektrony
L - 8 elektronów
M - 14 elektronów
N - 2 elektrony
d)Na=11 protonów , 12 neutronów , 11 elektronów
3 powłoki:
*K - 2 elektrony
L - 8 elektronów
M - 1 elektron
1 5 1
2010-01-06T20:57:45+01:00
A) 6protonów 6 elektronów 6 neutronóe K2L4
b) 17 rotonów 17 elektronów 18neutronów K2L8M7
c) 26 protonów 26 elektronów 30 neutronów K2L8M16
d) 11 protonów 11 elektronów 12 neutronów K2L8M1
1 4 1