Odpowiedzi

2010-01-06T20:45:45+01:00
Co tu dużo pisać, było masakryczne !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:46:46+01:00
Woja wiąże się z bardzo ciężkim funkcjonowaniem w dniu codziennym. Wielki strach opanowywał domy rodzinne. Życie toczyło się w lęku, strachu. W każdym momencie ktoś mógł przyjść i zabrać z niewiadomych powodów któregoś z członków rodziny. Ciężko było dostać cokolwiek. Jedzenie, podstawowe środki higieny czy odzież.
1 5 1