Odpowiedzi

2010-01-06T20:49:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T20:52:54+01:00
Krainy geograficzne Egiptu: dolina i delta Nilu, wybrzeże Morza Śródziemnego, Pustynię Zachodnią (część Pustyni Libijskiej), Pustynię Wschodnią (Arabską) i półwysep Synaj. Jedynym z obiżeń jest Depresja Al-Kattara .Niemal cały Egipt jest położony w sasięgu skrajnie suchego klimatu równikowego.

Egipt znajduje się w północno wschodniej części Afryki oraz częściowo w Azji od wschodu graniczy z Morzem Czerwonym a od północy z Morzem Śródziemnym.

Pozdrawiam. Macie jakieś zadanka z geo pisać do mnie ;-)
17 3 17