Sznurek o długości 2,8 m przecięto na trzy częci, których długości są w stosunku 2:5:7. Oblicz długość każdej części. Sprawdz, czy najdłuższa część wystarczy do obwiązania pudełka w kształcie prostopadłościanu o wymiarach 25, 18, 30 cm, jeśli mamy je przewiazać jednokrotnie wzdłuż ściany o najdłuższych wymiarach.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T17:47:00+02:00
2,8m=280cm
2+5+7=14
280:14=20
2*20=40cm
5*20=100cm
7*20=140cm

2*25+2*30=50+60=110cm
Odp:Wystarczy.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T17:50:03+02:00
2,8m=280cm
2+5+7=14
280:14=20
2*20=40cm
5*20=100cm
7*20=140cm
2*25+2*30=50+60=110cm

Odppwiedz:Wystarczy do obwiązania pudełka.