Mam napisać 2 narody które lubię i po 2 wydarzenia i 2 postacie które się mi w nim podobają

Uzupełnijcie kropeczki:

1. państwo:
Francja:
1 wyd) Rewolucja francuzka
2 wyd) ...........................
1 postać) Napoleon Bonaparte
2 postać) ........................

2. Państwo:
................
1 wyd)...........................
2.wyd)..........................
1. Postać).............................
2, postać)...........................

2

Odpowiedzi

2010-01-06T20:51:08+01:00
Francja:

2wyd : Bitwa pod Sedanem

2pos : Bracia Lumiere


Polska :

1wyd : Powstanie Listopadowe
2wyd : Bitwa pod Grunwaldem

1pos : Józef Piłsudski
2pos : Jan Matejko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:00:56+01:00
Francja
Zdobycie Bastylii 14 lipca 1789
postac:Jean Baptiste Colbert - najwybitniejszy minister z czasow Ludniwka XIV

Stany Zjednoczone
wyd. Wojna o niepodległość
postać;Benjamin Franklin , Tadeusz Kościuszko czy Kazimierz Pułaski
Wyd Wojna secesyjna
postac:Robert Lee , William Sherman