Wymyśl 5 niezwykłych nazw krain, miat, rzek...
Wykorzystaj rzeczowniki związane z twoim domem. ;np.: wielkie morze Wan-Na
to coś na przykładzie jakie wymyślał Faun z 'Opowieści z Narnii' tego co Łucja spotkała.
On wymyśli ł Gar-deroba. coś takiego
ma być tak 3 litery i -
Prosze szybko!
Z góry dziękuję.
Odwdzięczę się. ;-*

2

Odpowiedzi

2010-01-06T20:54:14+01:00
Miasto w którym każdy ma komputer: Kom-puter,
kraina w której zawsze jest widno: Lam-pa,
państwo śpiochów: Łóż-ko.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:01:47+01:00
Miasto elektroniki KOM-PUTER
rzeka prawdy LUS-TRO
państwo w którym się nie liczy data Kal-endarz
Tel-efon
Zeg-ar
sło-wnik
Kar-ma
chl-eb
mon-itor
zwi-erzę
gło-śnik
Kam-era
biu-rko
:) kib-el :)
Pra-lka
Dru-karka

nie wiem czy o to chodziło
3 4 3