Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:14:14+01:00
Ryby o kostnym szkielecie ciała to KOSTNOSZKIELETOWE
4 2 4
2010-01-06T21:23:18+01:00
ryby o kostnym szkielecie ciała nazywamy inaczej rybami kostnoszkieletowymi
do tego gatunku zaliczaja sie min. śledź, dorsz, , węgorz, , pławikonik, pirania.
cechy charakterystyczne :
-ich ciało jest pokryte łuskami lub calkiem nagie
-wiekszosc z nich jest wyposażone w pęcherz pławny,
-nie posiadaja przegród międzyskrzelowych
-nie posiadaja spiralnej w jelicie
-u większości gatunków następuje zapłodnienie zewnętrzne
3 3 3
2010-01-06T21:25:01+01:00