Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:06:37+01:00
A) 180 (65 + 50) = 180 - 115 = 65
Jezd już taki kąt więc jezd równoramienny.
b) 60 stopni i 55 stopni
W taki sam sposób, jezd równoramienny.
c) 60stopni i 60stopni
W taki sam sposób hezd równoramienny.

Pozdrawiam, jak czegoś nie wiesz - pisz. ;)
2010-01-06T21:26:17+01:00
A) (65 stopni+50 stopni)-180 stopni= 65 stopni trójkąt równoramienny
b) (60 stopni+55 stopni)-180 stopni= 65 stopni trójkąt nie jest równoramienny jest różnoboczny
c) (60 stopni+60 stopni)-180 stopni =60 stopni trójkąt również nie jest równoramienny jest równoboczny
Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1