Odpowiedzi

2009-09-21T18:39:36+02:00
6 378,24 km - 6 356,86 km= 21,38 km
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T19:07:02+02:00
6378 km - 6357 km = 21 km
spłaszczenie ziemi wynosi 21 km
pierwsza liczba to promień równikowy a druga liczba to promień biegunowy
37 4 37
2009-09-21T19:44:11+02:00
Wystarczy ze od prominia równikowego który wyn 6 378,24 km odejmiesz promień biegunowy wynoszący 6 356,86 km , wiec spłaszczenie wynosi 21,38 km
17 3 17