Przetłumaczyć na polski(mogą być błędy)

Zj&wogv.n$'. Bringen Sie Ihren
Körper regelmäßig in Schwung, z.B. durch Rad fahren, Iniine skaten oder Joggen, aber auch im Alltag (Treppe statt Lift usw.). Bewegung wirkt - für einen gesunden Körper, Geist und Seele!

vi.;-.' fi.'iSsigKoU', Wasser ist der Hauptbestandteil unseres Körpers. Eigentlich klar, dass ausreichend Getränke auf den Tages¬plan gehören. Spitzenreiter im Durst löschen ist das Wasser an sich, aber auch Mineralwasser, ungezuckerte Früchte- und Kräutertees sowie mit Wasser oder Mineralwasser verdünnte Frucht- und Gemüsesäfte! Limonaden sind keine geeigneten Getränke.
3: Getreideprodukte & Kartoffeln als Basii, Brot, Gebäck, Nudeln, Reis, Getreidegerichte und Müsli sind die Sattmacher unter den Lebensmitteln. Am wertvollsten sind Vollkorn¬produkte mit mehr Vitaminen, Mineralstoffen und Ballaststoffen. Am besten zu jeder Mahlzeit - mehrmals täglich!
4: reichlich Obst & Gemüse! Je öfter und je bunter umso besser, denn ohne diese Fitmacher geht gar nichts. Vitamine, Mineralstoffe, Ballaststoffe und bioaktive Pflanzeninhaltsstoffe benötigen wir für alle Körperfunktionen und als Schutzschilder gegen Krankheiten. Also: nichts wie ran an frische Salate, mit Gemüse belegte Brote, Obst sowie Gemüse- und Fruchtsäfte - bei der großen Auswahl ist für jeden etwas dabei!
5: tierische Lebensmittel in Maßen! Fettarme Milch und Milchprodukte, Fleisch und Wurst sowie Eier genügen als wertvolle Eiwei߬quellen schon in kleineren Mengen. Tierisches Fett wirkt sich ungünstig auf unsere Gesundheit aus, daher ist geschickte, fettarme Auswahl an¬gesagt, Und bezüglich Fisch könnten wir uns ruhig die Eskimos ein wenig zum V
c: pflanzlichos vor tierischem Fftt! Pflanzliche Öle, vor allem Raps- und Olivenöl, sind für unsere Gesundheit besonders günstig.
7; Süßigkeiten sparsam! Der meist hohe Fettgehalt von Süßigkeiten und Knabbereien sollte uns etwas zur Vorsicht mahnen. Deshalb: selten und in kleineren Mengen, dafür aber mit Genuss!
8: öfters kleinere Mahlzeiten! 3 Haupt- und 2 Zwischenmahlzeiten - für eine optimale Tagesleistungskurve. Ist eine Mahlzeit einmal nicht optimal ausgefallen, dann machen Sie es am besten bei der nächsten wieder gut!
5: Essen ohne Nebenbeschäftigung; Nehmen Sie sich bewusst Zeit, am richtigen Platz, ohne Fernseher, Zeitung oder Computer - für Sie und Ihren Magen!
10: es ßibt keine Verbote! Der Grundsatz für ein gesundes Leben! Strenge Vorschriften und Verbote werden aufgestellt um am nächsten Tag wieder gebrochen zu werden. Eine ausgewoge¬ne, vielseitige Auswahl mit dem richtigen Gefühl für einen gesunden, aktiven Lebensstil zählt!

3

Odpowiedzi

2010-01-09T09:59:24+01:00
Wogv.n Zj $ & '. Przynieś
Salon będzie regularnie, np. Napęd poprzez rowerowe, jazda na łyżwach lub jogging Iniine, (ale także w codziennym schodów zamiast windy, itp.). Ruch - dla zdrowego ciała, umysłu i duszy!

VI .;-.' fi. "wody iSsigKoU", jest głównym składnikiem naszego ciała. Właściwie to oczywiste, że plan odpowiednio ¬ płynów na dobę są. Pragnienie jest jasne, lider w samej wody, ale również wodę mineralną, niesłodzone herbatki owocowe i ziołowe i rozcieńczony wodą lub wodą mineralną, soki owocowe i warzywne! Napoje bezalkoholowe nie nadają się napoje.
3: Produkty zbożowe i ziemniaki, jak Basii, chleb, ciastka, makarony, ryż, zboża i potraw zbożowych, wypełniając żywności wśród żywności. Najcenniejsze są całe produktów ziarna bardziej ¬ witamin, minerałów i błonnika. Najlepiej przy każdym posiłku - kilka razy dziennie!
4: mnóstwo owoców i warzyw! Częstsze i bardziej kolorowy, tym lepiej, bo bez tego Energizer jest niczym. Witaminy, minerały, błonnik i biologicznie aktywnych składników roślin, musimy na wszystkie funkcje organizmu i jak tarcze do ochrony przed chorobami. Więc nie pobiegł do świeżych sałatek, warzyw, pieczywa, owoców, warzyw i soków owocowych zajęty - przez wielkiego wyboru to coś dla każdego!
5: pokarmów zwierzęcych z umiarem! Poznaj niskotłuszczowe mleko i przetwory mleczne, mięso i kiełbasy i jaj jako cenne źródło białka ¬ nawet w małych ilościach. Tłuszcz zwierzęcy ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, tak wykwalifikowanych, o niskiej zawartości tłuszczu wyborów mówi się, ¬, a na ryby możemy uspokoić Eskimosi niewiele V
c: pflanzlichos przed zwierząt FFTT! Oleje roślinne są głównie rzepakowy i oliwa z oliwek, dla naszego zdrowia szczególnie korzystne.
7; słodycze oszczędnie! Zwykle o wysokiej zawartości tłuszczu słodycze i przekąski powinny być czymś apelujemy ostrożnością. Dlatego: rzadko i w mniejszych ilościach, ale z przyjemnością!
8: częste małe posiłki! 3 główne posiłki i 2 przekąski - optymalne dni krzywa wydajności. Jeśli posiłek nie ma jeszcze okazało się doskonale, a następnie zrobić to najlepiej na następny dobry ponownie!
5: Żywność bez dodatkowej; Poświęć trochę czasu świadomie, w odpowiednim miejscu, bez TV, gazety lub komputera - dla Ciebie i Twojego brzucha!
10: to ßibt nie zabrania! Zasadą zdrowego stylu życia! Ścisłe zasady i zakazy są położone około następnego dnia będzie złamana. ¬ ne zrównoważone, szeroki wybór z prawem poczucie zdrowego, aktywnego trybu życia liczy!
2010-01-09T10:06:27+01:00
Przynoszenie państwo pańskie ciało regularnie w polocie, prowadzić np. rower, Iniine lub uprawianie jogging grają w skata, ale też aż do dnia powszedniego (schody zamiast liftingu itd.). Ruch działa - dla zdrowego ciała, umysłu i duszy!
Woda jest głównym składnikiem naszego ciała. Właściwie jasno, że wystarczająco napoje należą na dnia? planuj. Lider można wykreślać z pragnienia woda przy się, ale też wodę mineralną, posłodzony Früchte- i herbatki ziołowe rozcieńczała oraz wodą lub wodą mineralną Frucht- i soki z warzyw! Lemoniady nie są żadnymi nadawanymi się napojami
Produkty zbożowe ziemniaków niż Basii, chleb, ciastka, makarony, ryż, zbożowe sądy i musli są Sattmacher pod artykułami spożywczymi. Najwartościowsze pełnoprawne ziarnko? są produkte z więcej witaminami, minerałami i substancjami balastowymi. Najlepiej na każdy posiłek - wielokrotnie codzienny! obficie owoce warzyw! Kiedyś nieraz i kiedyś bardziej kolorowo tym lepiej, w ogóle bez tego, że ten chodzi Fitmacher zupełnie nic. Potrzebujemy witamin, minerałów, substancji balastowych i bioaktywnych roślinnych składników dla wszystkich funkcji organizmu i jako ochronne szyldy na choroby. Więc: nic jak tu świeże sałatki, z jarzynami chleby, owoce obkładał oraz Gemüse- i soki owocowe - w wypadku dużego wyboru dla każdy coś jest przy tym!
pflanzlichos z zwierzęcej Fftt! Olejowi roślinnemu, głównie Raps- i oliwa z oliwek są, dla naszego zdrowia szczególnie korzystne. 7; słodycze oszczędny! Przeważnie wysoka zawartość tłuszczu od słodyczy i Knabbereien nas coś powinno upominać ostrożność. Dlatego: rzadko i w mniejszym wmieszaniu się, na to ale z lubością! 8: nieraz jedzonka! 3 Haupt- i 2 przekąsek - dla optymalny Tagesleistungskurve. Niezwykły posiłek nie jest raz optymalnie, potem państwo naprawiają to najlepiej przy ta najbardziej bliżej znowu!
Jedzenie bez dodatkowego zajęcia; branie państwo się świadomie czas, do poprawnego placu, bez telewizora, gazety lub komputera - dla państwo i pański żołądek! 10: to ßibt żadne zakazy! Zasada dla zdrowego życia! Stawać się surowość przepisy i zakazy są ustawiane aby następnego dnia znowu łamany. Ausgewoge? , wszechstronny wybór liczy poprawnym wyczuciu dla zdrowy, aktywny styl życia!


+tekst zawiera duzo błędów . super, z niemca nie jestem ale te tłumaczenie powinno być dobre . niektórych słów nie rozumiałam . pozdrawiam
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T11:03:21+01:00
Wogv.n Zj $ & '. Przynieś
Salon będzie regularnie, np. Napęd poprzez rowerowe, jazda na łyżwach lub jogging Iniine, (ale także w codziennym schodów zamiast windy, itp.). Ruch - dla zdrowego ciała, umysłu i duszy!

VI .;-.' fi. "wody iSsigKoU", jest głównym składnikiem naszego ciała. Właściwie to oczywiste, że plan odpowiednio ¬ płynów na dobę są. Pragnienie jest jasne, lider w samej wody, ale również wodę mineralną, niesłodzone herbatki owocowe i ziołowe i rozcieńczony wodą lub wodą mineralną, soki owocowe i warzywne! Napoje bezalkoholowe nie nadają się napoje.
3: Produkty zbożowe i ziemniaki, jak Basii, chleb, ciastka, makarony, ryż, zboża i potraw zbożowych, wypełniając żywności wśród żywności. Najcenniejsze są całe produktów ziarna bardziej ¬ witamin, minerałów i błonnika. Najlepiej przy każdym posiłku - kilka razy dziennie!
4: mnóstwo owoców i warzyw! Częstsze i bardziej kolorowy, tym lepiej, bo bez tego Energizer jest niczym. Witaminy, minerały, błonnik i biologicznie aktywnych składników roślin, musimy na wszystkie funkcje organizmu i jak tarcze do ochrony przed chorobami. Więc nie pobiegł do świeżych sałatek, warzyw, pieczywa, owoców, warzyw i soków owocowych zajęty - przez wielkiego wyboru to coś dla każdego!
5: pokarmów zwierzęcych z umiarem! Poznaj niskotłuszczowe mleko i przetwory mleczne, mięso i kiełbasy i jaj jako cenne źródło białka ¬ nawet w małych ilościach. Tłuszcz zwierzęcy ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, tak wykwalifikowanych, o niskiej zawartości tłuszczu wyborów mówi się, ¬, a na ryby możemy uspokoić Eskimosi niewiele V
c: pflanzlichos przed zwierząt FFTT! Oleje roślinne są głównie rzepakowy i oliwa z oliwek, dla naszego zdrowia szczególnie korzystne.
7; słodycze oszczędnie! Zwykle o wysokiej zawartości tłuszczu słodycze i przekąski powinny być czymś apelujemy ostrożnością. Dlatego: rzadko i w mniejszych ilościach, ale z przyjemnością!
8: częste małe posiłki! 3 główne posiłki i 2 przekąski - optymalne dni krzywa wydajności. Jeśli posiłek nie ma jeszcze okazało się doskonale, a następnie zrobić to najlepiej na następny dobry ponownie!
5: Żywność bez dodatkowej; Poświęć trochę czasu świadomie, w odpowiednim miejscu, bez TV, gazety lub komputera - dla Ciebie i Twojego brzucha!
10: to ßibt nie zabrania! Zasadą zdrowego stylu życia! Ścisłe zasady i zakazy są położone około następnego dnia będzie złamana. ¬ ne zrównoważone, szeroki wybór z prawem poczucie zdrowego, aktywnego trybu życia liczy!