REPUBLIKA RZYMSKA

1.urzednik reprezentujacy najbiedniejsza ludnosc??

2.pelnil najwyzsza funkcje w panstwie w czasie pokoju??

3.nadzwyczajny urzad w republice rzymskiej??

4.sprawowal nieograniczona wladze w sytuacji zagrozenia panstwa??

Prosze o dobre odpowiedzi i jak najszybciej sie da daje naj temu kto 1 napisze dobrte odpowiedzi
za glupie odpowiedzi zglaszam spam
SZYBKO PROSZE
z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:26:22+01:00
1.trybuni
2.konsul
3.dyktator
4.senat
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T21:33:04+01:00
1.namiestki

2.konsul
3.trybunał ludowy
4.Tyran

licze na naj:D