Odpowiedzi

2010-01-06T21:15:51+01:00
Jeżeli d=12cm to r=6cm.
Jeżeli zmniejszasz o 3cm to r=3cm

P1= 36π
P2=9π

Odp. Pole zmniejszy się 4-krotnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:17:43+01:00
Średnica to 2 promienie
czyli R=6 cm na poczatku
P=πr²
jeśli zmniejszymy promien o 3 cm to bedzie miał
r=3cm
P1= π*6*6
P2=π*3*3
P1/P2=4 pole zmniejszy sie 4 razy
2 5 2
2010-01-06T21:30:35+01:00
Srednica=12cm
promien = 6cm
P=πr²
P=3.14*36=113.04

promien zmniejszamy o 3cm
r=3cm
p=πr²
p=3.14*9=28,26

P/p=113.04/28.26=4

Odp: Zmniejszy sie 4 razy :)
1 5 1