Odpowiedzi

2010-01-06T21:17:29+01:00
B)√0,25 = 0,5
c)√0,81 = 0,9
d)√2,25 = 1,5
e)√0,0016 = 0,04
f)√0,000001 = 0,001
g)√1,69 = 1,3
h)√5,76 = 2,4
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:18:53+01:00
√0,25=0,5
√0,81=0,9
√2,25=1,5
√0,0016=0,04
√0,000001=0,001
√1,69=1,3
√5,76=2,4
4 5 4
2010-01-06T21:24:11+01:00
B)√0,25=√25/100=√25/√100=5/10=½
c)√0,81==√81/100=√81/√100=9/10
d)√2,25=√225/100=√225/√100=15/10=3/2
e)√0,0016=√16/10000=√16/√10000=4/100=1/25
f)√0,0000001=√1/1000000=√1/√1000000=1/1000
g)√1,69=√169/100=√169/√100=13/10
h)√5,76=√576/100=√576/√100=24/10=12/5