Odpowiedzi

2010-01-06T21:22:24+01:00
Jest to XIX wiek, okres znajdowania się Polski pod zaborami.
1 5 1
2010-01-06T21:22:36+01:00
Wydarzenia w noweli rozgrywają się w latach 70. XIX wieku,w okresie nasilenia akcji germanizacyjnej,którą przede wszystkim objęto szkoły.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:22:56+01:00
Akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku. Wyznacza ją rytm świąt: Wszystkich Świętych, Boże Narodzenie, Wielkanoc.
1 1 1