Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:23:12+01:00
Jurand ze spychowa - krzyżacy
Santiago - Stary czlowiek i morze
Jacek Soplica - Pan Tadeusz
2010-01-06T21:24:33+01:00
2010-01-06T21:26:23+01:00
Miałam kiedyś do napisania taką pracę;]
napisałam o Santiago- wiadomo, o ksiązkowej Jess-anorektyczce z ks.`Chuda` Judith Fathallah i o wierszu `Ocalony` Różewicza, którego podmiotem jest młody mężczyzna, który przeżył II w.ś.